torsdag 22. november 2012

Pieeeeeeeewdiiepiiie

Okei. Jeg tror de som har kjent meg lengst vet hvilken kjærlighet jeg føler for diverse youtubere. Blant mine store helter finnes Wheezywaiter. For en stund siden så jeg denne videoen av ham og bestemte meg for å delta i konkurransen. Se videoen for å forstå.



En sen og fuktig kveld innså jeg at fristen på konkurransen holdt på å gå ut, så det endte i dette:



Gud, så stolt jeg blir over å være et menneske.

Uansett. Poenget mitt er at jeg pleier å sende en god del videoer på facebookmeldinger til den navnløse. Bevis:


Som hevn/gave har han introdusert meg til denne karen:


Flott kar han PewDiePie. Dette fører meg videre til en episode jeg nylig så av I kveld med Ylvis. Det hadde tydligvis vært en avstemming for hvem som burde komme på besøk. Hvorfor så jeg ikke dette før? HVORFOR SÅ JEG IKKE DETTE FØR?!


Jaja. Som min far alltid sier: "Man kan ikke alltid få med seg alt man vil". Jeg tror det egentlig siktes til min noen ganger overdrevne konsertgåing, men jeg velger å tro det var dette han siktet til.

Uansett. Hils på PewDiePie, om du ikke allerede har gjort det.

Ingen kommentarer: