onsdag 12. desember 2012

I'll fill your bath with the finest champagne

Jeg har nevnt denne siden flere ganger, men Ragpath er min favorittblogg å laste ned musikk fra.
For omtrent et år siden lastet jeg ned dette albumet, og forgudet musikken fra første stund. Da jeg en kveld hadde T-man på besøk, lot han merke til at det med liten skrift står "The outrageous soundtrack from the motion picture Jubilee" på coveret av plata.


Det gjorde oss med ett nysgjerrige på nevnte film, men det er desverre noen ganger en lang vei fra prat til handling.


Nå har derimot ønsket om å se filmen blitt betraktelig sterkere, så jeg planlegger å skrive den opp på ønskelista for jula.


Om den vekker interesse i andre enn meg selv, kan man få en smakebit her:



OG! I går mens jeg surfet etter videoklipp, ramlet jeg også over dette:



Ettersom jeg en gang i tiden skrev en oppgave om Kirsten Flagstad, kan jeg ikka la være å dele denne på ny:



Nei, nå er det på tide å lage blomkålsuppe.

Ingen kommentarer: