fredag 14. desember 2012

Torshov Sport

Nesodden er plassen der jeg vokste opp 90% av tiden. De resterende prosentene ble levd i Oslos beste område - Torshov. Der feiret vi omtrent hver jul hos Mimma og Beppa. Dette er Beppa:


Jeg har nevnt det før, så jeg tar det kort denne gangen, men Sporten har alltid ligget tett til familien. Det er vanskelig å si noe annet, ettersom den har vært drevet av Laurendzer siden min grandonkel åpnet den. Krykry!


Mitt poeng i denne fortellingen er at min søster og jeg, sammen med vår far og tremenning, nå jobber i samme foretning (det vil si; min søster jobber cirka 150% mens jeg selv umulig kan jobbe mer enn 20). Den ser riktignok litt anderledes ut den dag i dag.


Her er et eksempel på mine oppgaver:



Vanligvis ender det opp i noe som dette:


I dag mens jeg arbeidet, hørte jeg plutselig en okpluss alvorlig stemme i rommet ved siden av meg. Jeg var et øyeblikk redd for at et styremøte hadde låst meg inne på kontoret, men begynte straks å stusse da den eneste stemmen jeg kunne høre i tillegg sa samme setning flere ganger etter hverandre.

Det viste seg raskt at vi har en interaktiv julekalender gående.



Lurer på om jeg kan dra i noen tråder?

1 kommentar:

Anonym sa...

Så kult at familen har startet opp butikken da :D Genialt.

Førjulsklemmer til deg lille venn. Og hvis du IKKE skulle skrive mer før jul, GOD JUL, håper den blir finfin.

<3