lørdag 17. august 2013

You're still pretty like a cake



HEI BLOGGEN!!!

Jeg trodde et øyeblikk at jeg hadde dødd, men så våknet jeg igjen - med forkjølelse og øyekatar, som seg hør og bør.

Men hei!

Jeg har kanskje allerede nevnt at jeg bor på ny adresse, men jeg bor altså på ny adresse. Det har skjedd ganske mye også, noe som er ganske normalt når man er et levende menneske, spesielt om sommeren. Det skjer ofte særlig mye om sommeren, det har i hvert fall jeg lagt merke til.

Men jo, min far har som vane å gi meg papirsøppelet sitt, da i form av plastposer randfylt av D2 og lignende magasiner. Helt knall det, men resultatet er at jeg får for mye å lese på med alt for lite lesetid til rådighet. Uansett, jeg satte meg ned tidligere i dag for å lese et mars-nummer av D2 der det naturligvis var en lang reportasje om afterski i Hemsedal - og om moteuka i Paris.

Jeg lar meg underholde og forsøker å oppdatere moteblikket mitt for senere å kunne kle meg i det som var riktig for et halvt år siden.



Men så ser jeg plutselig min nemesis. Ansiktet mitt rynker seg automatisk sammen, og jeg trekker mitt mysende blikk nærmere trykksverten.


Og der. Der. Mannen som skulle vært min. Mannen i mine drømmer, mannen denne kleshengeren stjal ut av grepet mitt. Det vil si, mitt fantasigrep.


....


Vel, jeg håper de er jævlig lykkelige sammen.

2 kommentarer:

P sa...

De ser ganske lykkelig ut sammen.

marire sa...

grattis med ny adresse! (jeg får også poser med gamle D2.)