fredag 27. mars 2015

You're the same kind of bad as me



Jeg drikker rekordmye øl for tiden, omtrent hver eneste dag. Jeg har vært på en fest der jeg tydelig var den mest rusede personen i hele rommet, men jeg drakk ikke en eneste dråpe alkohol - jeg var bare ruset på livet.

Etter å ha vært hobbyalkoholiker i utallige år, fant jeg ut at jeg måtte sette ned foten. De siste ukene har jeg kun drukket alkoholfritt, og jeg har funnet ut at det faktisk i mange tilfeller er mye mer deilig å drikke øl jeg ikke blir vimsete av, og at jeg dermed kan ha et høyt energinivå med mer kontroll - og at jeg slipper å være ødelagt i dager etterpå.

Det økte energinivået er ikke bare noe jeg selv setter pris på, men også hunden.


Det første innkjøpet jeg gjorde var av to typer Clausthaler og en Erdinger.

Den i midten anbefaler jeg å styre unna, men ølen på hver ving kan jeg gå god for.


Munkholm Bayer, er forøvrig min absolutte favoritt. Pappa kom på et impulsbesøk idet jeg var på vei ut døra for å gå på konsert, så vi syntes det var en lur idé å posere med favorittølen.


Det var forøvrig Cult Of Youth som holdt konsert, og jeg hadde det morsommere enn jeg har hatt det på lenge. Etter å ha måttet selge vekk fire konsertbilletter på grunn av fyllesyke eller manglende energi, må jeg si det var veldig verdt å ta turen og danse for full maskin med Munkholm i glasset.


Nå kan bare festivalsommeren komme - jeg er klar!

Ingen kommentarer: