mandag 27. februar 2012

When you put me down, revenge is the first thing on my mind



Som jeg har nevnt ca 104 ganger tidligere, pleier vi å sloss litt i leiligheten.



Ettersom Soul Calibur kommer med oppdateringer fra tid til annen, møter vi plutselig på nye muligheter, som for eksempel å spesiallage karakterer. I tillegg til å lage oss selv i relativt realistisk form, kan vi kjøre temafigurer, deriblant noen sånne personer du kan lese om i bøker og se på film.



Denne helga hadde jeg som nevnt alle kvadratmeterne i leiligheten for meg selv. Innimellom stundene der jeg løp rundt i blanke messingen, hadde jeg også besøk - ikke at jeg da kledde på meg, jeg kjørte bare Mario Kart i stedet for å løpe.

Neida.


Ettersom min egen nintendo ligger på et uvisst sted, er det ganske kjekt at T-man har en til overs som kan transporteres opp i stua mi. Han er en så erfaren bilkjører at han til og med kan lene seg tilbake og spille med øynene lukket.


T-man må forøvrig ikke forveksles med big T, som heller ikke må forveksles med Mister T.

Ingen kommentarer: