torsdag 19. juli 2012

Tiptoe down to the holy places



I dag forsov jeg meg så grovt at det "å forsove seg" ikke dekker realiteten. Det å våkne i ett-tiden blir på en måte en for ille.

Uansett, jeg tok Dixie ut på tur, og plutselig hadde vi en skikkelig gladnyhet rett foran snuten. I Torshovparken har de nemlig bygget på en uteserveringsplass en stund, og i dag sto den endelig klar!


Uansett, da jeg gikk luftetur møtte jeg tilfeldigvis min gode nabo, som også har fungert som hundepasser flere ganger enn jeg kan telle på fingrene. Han bemerket at jeg jo lignet skikkelig på Pippi Langstrømpe, så jeg mistenker at det er det navnet jeg kommer til å gå under heretter. Greit nok det, er jo ikke så ille å bli forvekslet med verdens sterkeste pike.


Men tilbake til poenget - det har kommet en bar i parken! Selvsagt måtte jeg ta med meg min navnløse venn på eventyr, og med sprittusj i veska ble det øyeblikkelig laget moro, til tross for at stedet hadde stengt noen minutter før vi ankom (noe jeg tar på egen kappe, ettersom jeg er litt over middels interessert (forelsket) i youtube-fenomener).



Håper ikke jeg blir flådd i morgen for dette. God natt, Herr Nilsson vil leke.

Ingen kommentarer: